تقدیر از مشارکت پرستاران در طرح بسیج ملی فشارخون

23 تير 1398 ساعت 15:41

سالم خبر : معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی از پرستاران در مشارکت در طرح بسیچ ملی فشارخون تقدیر کرد.


سالم خبر : معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی از پرستاران در مشارکت در طرح بسیچ ملی فشارخون تقدیر کرد.
 
مریم حضرتی در پیام خود آورده است:
 
"سپاس خداوندی را که توفیق خدمت به مردم در جهت حفظ و مراقبت از سلامتی خود، را با حضور فعال در طرح بسیج ملی فشار خون نصیبمان نمود. اتحاد، همکاری و همیاری همه گروه‌های نظام سلامت (مدیران، کارکنان، دانشجویان، داوطلبان، بازنشستگان) در این بسیج ملی برای خلق یک حماسه ملی و دستاورد مهم در نظام سلامت ستودنی و بی‌نظیر بودکه بدون تردید افتخاری بزرگ برای نظام سلامت کشور است.
 
در این میان پرستاران نیز همراه و همیار با گروه‌های دیگر با حضور چشمگیر و گسترده  و مشارکت فعال در این طرح ملی برگ‌ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار پرستاری و نظام سلامت کشور به ثبت رساند و گواه آن سنجش فشار خون قریب به دو میلیون تن از هموطنان عزیزمان در قالب 250 هزار شیفت پرستاری است. از همراهی و همکاری با شما حافظان و عاشقان سلامت برخود می‌بالم و خوب می‌دانم چه عاشقانه علی‌رغم کمبودهای موجود نیروی انسانی در اجرای با شکوه‌تر این طرح ملی مشارکت نمودید.
 
بدون ‌تردید آهنگ خوش زندگی و آوای سلامت بیماران و سلامت جامعه مرهون خدمات سرشار از عشق شما عزیزان بوده و هست که در جریان طرح بسیج ملی فشار خون با عملکردی مثبت موجب سرافرازی گردید. ضمن قدردانی از همه کسانی که به نحوی در این بسیج ملی مشارکت فعال نمودند.

از زحمات تک‌تک شما عزیزان، مدیران محترم پرستاری، روسای محترم دانشکده‌های پرستاری، دانشجویان عزیز و گروه‌های پرستاری و مامایی در بخش‌های دولتی، خصوصی، خیریه،  نیروهای مسلح و مراکز مراقبت درمنزل، داوطلبان و بازنشستگان پرستاری قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم و به شما اطمینان می‌دهم که مصمم‌تر از گذشته در جهت ارتقای حرفه برای ارایه  خدمات سلامت به مردم و رفع مشکلات و مطالبات پرستاری تحت رهنمون و ارشادات و دستورات مقام عالی وزارت در جهت حل این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. سربلندی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. "


کد مطلب: 5164

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/5164/تقدیر-مشارکت-پرستاران-طرح-بسیج-ملی-فشارخون

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com