۰
لرزش های ممتد صدراعظم آلمان سوال برانگیز شده است

 نگران نباشید من مراقب سلامتی‌ام هستم

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۵۱۴۹
 نگران نباشید من مراقب سلامتی‌ام هستم
سالم خبر: لرزش‌های ممتد آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در مراسم رسمی پرسش های بسیاری را در مورد وضعیت سلامتی او در سطح جهان مطرح کرده است.

به گزارش سالم خبر از بلومبرگ، مرکل در مراسم رسمی استقبال از نخست وزیر فنلاند برای سومین بار در انظار عمومی دچار لرزش غیر قابل کنترل و شدید بدن شد.
شاید همین لرزش های شدید موجب شد که او در مراسم استقبال از نخست وزیر دانمارک ترجیح داد کمی شکل تشریفات آن را تغییر داده و به جای ایستادن به حالت نشسته در این مراسم حضور داشته باشد.

اما پس از این مراسم او در برابر پرسش های متفاوت از سوی خبرنگاران در مورد سلامتی ش قرار گرفت.

او در برابر پرسش های مختلف خبرنگاران در مورد سلامتی
ش تنها یک پاسخ داشت : نگران نباشید من مراقب سلامتی ام هستم.

اگر چه صدراعظم آلمان سابقه بیمار جدی ندارد و پس از هر سه لرزش اش در انظار عمومی تاکید کرده که حالش خوب است. اما تاکنون نیز از ارائه جزئیات در مورد دلیل لرزش هایش خودداری کرده است.

این در حالیست به نوشته روزنامه بیلد صدراعظم ۶۵ ساله آلمان با این حال سفرهای زیادی می کند. او در سال جاری میلادی ۲۱ سفر خارجی انجام داده است. به گزارش این رسانه آلمانی تعداد سفرهای آنگلا مرکل از ۱۷ سفر خارجی امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری ۴۱ ساله فرانسه و ۱۶ سفر خارجی ترزا می، نخست وزیر بریتانیا بیشتر است.

سرمقاله نویس روزنامه بیلد نوشته است: ما شاهد هستیم که او می
خواهد قوی باقی بماند اما می لرزد و باز می لرزد.

آنگلا مرکل از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون زمام امور را در آلمان در دست دارد. بسیاری از مقامات و خبرنگاران تاکنون خاطراتی از پشتکار و توانایی های آنگلا مرکل در جریان مذاکرات فشرده در اجلاس های سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیان کرده اند.

صدراعظم آلمان سابقه بیماری جدی ندارد و آنگلا مرکل پس از لرزش دستان و پاهایش در مراسمی با حضور فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهوری آلمان در روز ۲۷ ژوئن (ششم تیر) برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به ژاپن سفر کرد و پس از آن به بروکسل رفت تا در مذاکرات فشرده سه روزه برای تعیین مقامات آینده اتحادیه اروپا شرکت کند.
 
 
کد مطلب : ۵۱۴۹
نام شما

آدرس ايميل شما