۰
حضور یک سناتور امریکایی در کانادا در اعتراض به سیاست‌های خودکامه ترامپ

پیوستن برنی سندرز به کارزار اعتراض به گرانی انسولین

ترامپ دروغ می‌گوید که از قیمت داروها شگفت انگیز می‌شود این هزینه ها در دولت او افزایش یافته است
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۱۴۸
پیوستن برنی سندرز به کارزار اعتراض به گرانی انسولین
سالم خبر: برنی سندرز به زودی به کاروان بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 در کانادا برای دریافت انسولین ارزان تر می پیوندد.

به گزارش سالم خبر از سی‌ان‌ان، سفر سندرز به کانادا به دنبال تلاش و حمایت او از بیماران امریکایی مبتلا به دیابت نوع 1 است که برای تهیه انسولین خود به کشور کانادا سفر می کنند. ضمن آنکه به گفته ی او برجسته سازی مشکلات این بیماران برای تهیه ی داروی خود شاید شرکت های داروسازی را متقاعد سازد تا قیمت داروهای مصرفی بیماران را کاهش دهند.

این سناتور امریکایی که به گفته ی خودش برای دومین بار برای
شکست دادن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری رقابت خواهد کرد با پیشینه حمایتش از سلامت همگانی و تک پرداخت گر از هم اکنون برای بحث بهداشت و درمان  در سال 2020 گام برداشته است رقابتی که در حال حاضر نیز در مناظرات کاندیداها بحثی داغ به شمار می آید و هریک از آن دفاع و خود را حامی این اتفاق خوب برای مردم می دانند.

سندرز در طول عمر سیاسی خود همیشه شرکتهای دارویی و افزایش قیمت دارو از سوی آنان را مورد هدف قرار داده است و اغلب به طور واضح و روشن شرکت ها و صنایع دارویی که قیمت داروهای خود را بدون در نظر گرفتن شرایط
برخی مصرف کنندگان افزایش می دهند را فهرست و اعلام عمومی می کند.

او همچنین استدلال تاکید می کند که بر خلاف ادعاهای دونالد ترامپ، سیاست های فعلی دولت شرایط بهداشت و سلامت و همچنین دسترسی بیماران به دارو را بدتر کرده است.

سندرز در مورد ترامپ می گوید او هیچ گاه حقیقت را نمی گوید اینکه اظهار می کند از قیمت داروها شگفت انگیز می شود به هیچ وجه شگفت انگیز نمی شود چون هزینه دارو دردولت او افزایش یافته است.

به گفته انجمن دیابت آمریکا، بیش از 30 میلیون آمریکایی مبتلا به بیماری دیابت هستند که حدود 7.5 میلیون نفر از
آنان به انسولین نیاز دارند.

بیش از 1.5 میلیون نفر از آنها دارای دیابت نوع 1 هستند. ADA سال گذشته اعلام کرد که به طور میانگین قیمت دارو در بین سالهای 2002 تا 2013 تقریبا سه برابر شده است.

این اولین بار نیست که ساندرز برای پیوستن به یک کارزار اعتراضی در کانادا حضور می یابد. دو دهه پیش نیز او در یک سفر مشابه برای حمایت از زنان مبتلا به سرطان پستان و اعتراض به بالا بودن هزینه داروهای آنان در کانادا حضور یافت.

او در بین زنان کارگری حضور یافت که مبتلا به سرطان پستان بوده و قدرت تهیه داروهای خود را نداشتند.
 
کد مطلب : ۵۱۴۸
نام شما

آدرس ايميل شما