قول‌های هاشمی چک سفید امضاست به سرانجام می رسند

11 تير 1398 ساعت 15:02

سالم خبر : وزیر بهداشت به پروژه‌های باقی مانده از زمان وزارت سیدحسن هاشمی اشاره و گفت : همه قول‌های وزیر قبلی مانند چک سفید امضا بوده و آنها را به سرانجام خواهیم رساند.


سالم خبر : وزیر بهداشت به پروژه‌های باقی مانده از زمان وزارت سیدحسن هاشمی اشاره و گفت : همه قول‌های وزیر قبلی مانند چک سفید امضا بوده و آنها را به سرانجام خواهیم رساند.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، سعید نمکی صبح امروز ۱۱ تیرماه در حاشیه سفر به شهرستان های شرقی استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان گفت: در این سفر به بررسی آسیب های احتمالی و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان پرداخته خواهد شد؛ ضمن آنکه افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شمال، جنوب و شرق استان کرمان نیز در این سفر در دستور کار قرار گرفت تا در آینده بتوانیم گام‌های اصولی در جهت گسترش و توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت برداریم.
 
وی به تبیین میزان پیشرفت های بهداشتی و درمانی در استان کرمان پرداخت و گفت: با توجه به دیدگاه دولت تدبیر و امید به نظام سلامت جامعه، خوشبختانه در این دوره توسعه‌های چشمگیر و خوبی در این بخش در سطح کشور و به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار داشته‌ایم، اما همچنان اعتقاد داریم کمبودهایی در این حوزه در سطح کشور وجود دارد که باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
 
وزیر بهداشت اظهار کرد: پس از این سفر، برنامه پنج ساله جهت توسعه بهداشتی و درمانی استان کرمان تدوین خواهیم کرد و در این برنامه زمان بندی شده، به بررسی علل عقب ماندگی شاخص های بهداشتی استان کرمان نسبت به متوسط کشور پرداخته خواهد شد و برای حل آن راهکارهایی ارایه می‌شود.
 
وی به پروژه‌های باقی مانده از وزارت دکتر هاشمی اشاره و بیان کرد: همه قول‌های وزیر قبلی مانند چک سفید امضا بوده که آنها را به سرانجام خواهیم رساند.
 
نمکی به برخی درخواست‌های مطرح شده از سوی مسئولین شرق استان کرمان در نشست صبح امروز خود با آنها اشاره و اظهار کرد: یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه، نیاز این منطقه به اورژانس هوایی بود که با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در شرق و جنوب استان کرمان فراهم است، برای این مهم پس از سفر تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
با حضور وزیر بهداشت، مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان و بیماری‌های غیرواگیردار واقع در بیمارستان پاستور شهرستان بم افتتاح شد.
 
زیربنای این مرکز، ۲ هزار و ۸۷۵ مترمربع بوده و هم اکنون ۸۷ تخت بیمارستانی در آن فعال است.
 
همچنین بخش اعصاب و روان امیره با ۲۲ تخت فعال و زیربنای ۵۰۰ مترمربع با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان بم افتتاح شد. برای ساخت این بخش ۲۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرستان بم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


کد مطلب: 5062

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/5062/قول-های-هاشمی-چک-سفید-امضاست-سرانجام-می-رسند

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com