۰

افتتاح بخش‌های جدیدِ درمانی در جنوبِ کرمان با حضور وزیر بهداشت

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۵۰۴۲
افتتاح بخش‌های جدیدِ درمانی در جنوبِ کرمان با حضور وزیر بهداشت
سالم خبر : در اولین روز از سفر وزیر بهداشت به استان کرمان، بخش سی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان منوجان به طور رسمی افتتاح و عملیات ساخت طرح توسعه اورژانس، کلینیک ویژه و همچنین پانسیون پزشکان این بیمارستان، آغاز شد.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، سعید نمکی در حاشیه افتتاح رسمی این بخش بیمارستانی در شهرستان منوجان، با اشاره به چندین بار حضور خود در مناطق جنوبی استان کرمان در سه دهه پیش، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های حوزه سلامت در کشور و همچنین جنوب کرمان، بسیار خوب بوده و این بیمارستان، یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه به همراه رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به استان کرمان سفر کردیم، گفت: در این سفر علاوه بر بازدید، بررسی نیازها و تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت را در دستور کار داریم.
 
وزیر بهداشت یادآور شد: در بیمارستان امام حسین (ع) منوجان، خدمات قابل توجهی به مردم ارائه می‌شود و برای تکمیل امکانات به ویژه بخش قلب آن کمک می‌کنیم و خوشبختانه طرح کنترل فشار خون به خوبی در این منطقه اجرا شده و امیدواریم بتوانیم شاهد کاهش تعداد بیماران قلبی و نارسایی‌های کلیوی در این منطقه باشیم.
 
نمکی اضافه کرد: به توسعه بخش دیالیز این بیمارستان کمک می‌کنیم و دو دستگاه ماشین دیالیز جدید به منوجان اختصاص می‌یابد.
 
بنابر اعلام وبدا، بخش سی سی یو این بیمارستان در زمینی با زیربنای ۵۰ متر مربع با ظرفیت چهار تخت بیمارستانی و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ایجاد شده است.
 
عملیات ساخت طرح توسعه اورژانس این بیمارستان و همچنین کلینیک ویژه منوجان در ساختمانی دو طبقه با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع آغاز شد و برآورد اولیه برای احداث این دو پروژه، ۹۰۰ میلیون تومان است.
 
عملیات ساخت پانسیون پزشکان بیمارستان امام حسین (ع) منوجان که قرار بود در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۳ طبقه و ۶ واحد ساخته شود، با دستور وزیر بهداشت به ۸ واحد در ۴ طبقه ارتقا یافت و عملیات ساخت آن آغاز شد.
کد مطلب : ۵۰۴۲
نام شما

آدرس ايميل شما