۰
نامه وزیر رفاه به وزیر بهداشت؛

دستاوردهای پرونده الکترونیک سلامت قابل تقدیر است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۰۲۶
دستاوردهای پرونده الکترونیک سلامت قابل تقدیر است
سالم خبر : وزیر رفاه در نامه ای به وزیر بهداشت، از کاهش معنادار هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی، ارتقای کمیت و کیفیت خدمات سلامت و افزایش شفافیت با استقرار پرونده سلامت الکترونیک، قدردانی و تشکر کرد.
 
به گزارش سالم خبر از مهر، در نامه محمد شریعتمداری به سعید نمکی آمده است: از بذل محبت آن برادر گرامی و ارسال پیام ارزشمندتان برای همراهی همکاران اینجانب، در استقرار پرونده سلامت الکترونیک ایرانیان به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی دولت تدبیر و امید بسیار متشکرم.
 
بدون شک، اجرای این طرح، دستاوردی ارزشمند و قابل تقدیر است که در سایه مدیریت حضرتعالی و تلاش موثر مدیران و کارشناسان وزارت بهداشت و سازمان‌ها و نهادهای مسئول و مجری حوزه سلامت و بیمه، عملیاتی شد.
 
متقابلاً پیام تبریک اینجانب و مجموعه مدیران و همکارانم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته را پذیرا باشید.
 
تسهیل امور، کاهش معنادار هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی و ارتقای کمیت و کیفیت خدمات در حوزه سلامت از جمله دستاوردهای اجرای این طرح خواهد بود که در راستای تحقق بخشی از برنامه‌های دولت مبنی بر کاهش بوروکراسی، افزایش شفافیت و اعمال کنترل و نظارت سیستمی و همکاری مشفقانه همه همکاران در خدمت به مردم شریف، قابل ارزیابی است.
 
ضمن اعلام آمادگی کامل برای استمرار همکاری تا استقرار کامل و گسترش بهره‌برداری از این طرح ملی، عزت و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
کد مطلب : ۵۰۲۶
نام شما

آدرس ايميل شما