۰
وزیر بهداشت و درمان خبر داد:

پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان تکمیل و به رییس‌جمهوری گزارش شده است

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۹۶۲
پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان تکمیل و به رییس‌جمهوری گزارش شده است
سالم خبر: وزیر بهداشت و درمان گفت: پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان که قرار بود تا پایان بهار آماده شود، انجام شده و در مراسمی با حضور رییس جمهوری از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش سالم خبر، سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که توریست های سلامت از چه کشورها و با چه دلایل درمانی به ایران می‌آیند، اظهار کرد: تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورهایی مثل عراق و آذربایجان، در کنار برخی کشورهای آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس برای اعمال جراحی و برخی فعالیت های دیگر مربوط به پزشکی از جمله پیوند عضو و دندانپزشکی به ایران می آیند.

وی افزود: متاسفانه این موارد، روال عادی
و درستی نداشت که ما با کمک سازمان میراث فرهنگی و همکارانمان در وزارت بهداشت، یک تفاهم نامه ای را امضا کردیم تا برای شرکت های تسهیل گر جذب توریسم سلامت آیین نامه ای را هم داشته باشیم.

نمکی تاکید کرد: کار بسیج ملی کنترل فشار خون در حال انجام است و خوشبختانه امروز تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز ما از مرز 12 میلیون نفر گذشته است. امیدواریم تا 15تیرماه به ثبت آماری جدیدی از فشار خون برسیم.

وی همچنین گفت: پرونده الکترونیک سلامت را خدمت رییس جمهوری ارائه کردیم و خوشبختانه پرونده سلامتی که قرار بود برای همه افراد این سرزمین تا پایان بهار آماده شود، به انجام رسید و در مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.
کد مطلب : ۴۹۶۲
نام شما

آدرس ايميل شما