معاون وزیر بهداشت تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان ۹۴۵ تختخوابی پایتخت

28 خرداد 1398 ساعت 12:48


سالم خبر : معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای تسریع در تکمیل پروژه ساخت بیمارستان ۹۴۵ تختخوابی «مهدی‌کلینیک»، تاکید کرد.
 
به گزارش سالم خبر از مهر،سید کامل تقوی‌نژاد، ضمن بازدید از بخش پیوند کبد بیمارستان امام‌خمینی (ره) که هم اکنون با ۱۶ تخت فعال و ۴ تخت مراقبت‌های ویژه در حال ارائه خدمات است، با اشاره به شرایط خاص مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان، گفت: اعتقاد دارم حل مشکلات و چالش‌های بیمارستان نیازمند طرح جامعی است، ولی در کنار آن می‌توان برخی موارد را با سرعت بیشتر و تا پایان سال جاری، رفع کرد.
 
وی افزود: با وجود تمام تنگناهای مالی در وزارت بهداشت، بخشی از مشکلات، چالش‌ها و نارسایی‌های موجود، با بودجه فعلی قابل رفع است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به تاکید وزیر بهداشت برای تسریع در تکمیل این پروژه تصریح کرد: برای این منظور، همکاری بخش غیر دولتی، مشارکت عمومی و خصوصی، جذب منابع و خدمات خیّران سلامت و استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور از جمله منابع بانکی، با توجه به محدودیت‌های بودجه دولت، از برنامه‌های مورد نظر برای تسریع در افتتاح این پروژه خواهد بود.
 
وی افزود: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که با استفاده از تمام ظرفیت‌های اشاره شده، در دولت تدبیر و امید، شاهد افتتاح این بیمارستان و هدیه آن به مردم باشیم.


کد مطلب: 4943

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/4943/ضرورت-تسریع-تکمیل-بیمارستان-۹۴۵-تختخوابی-پایتخت

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com