بیانیه بیمارستان امام خمینی(ره):

درگذشت دستیار ارتوپدی بیمارستان امام خمینی به دلیل سختی کار صحت ندارد

22 خرداد 1398 ساعت 15:03


سالم خبر : روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با انتشار بیانیه ای درگذشت دستیار ارتوپدی این مجتمع به دلیل کشیک های سخت و طاقت فرسا را رد کرد.
 
به گزارش سالم خبر از وبدا، در متن این بیانیه آمده است: «ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم رسول قادری دستیار معزز ارتوپدی این مجتمع، به خانواده آن عزیز از دست رفته و جامعه پزشکی کشور، به آگاهی می‌رساند درگذشت مرحوم دکتر قادری در زمان مرخصی و در شهرستان محل اقامت خانوادگی ایشان رخ داده است. آخرین کشیک و حضور ایشان نیز در بیمارستان دوشنبه ۱۳/‏۳/‏۹۸ بوده؛ در حالیکه تاریخ درگذشت ایشان ۱۶/‏۳/‏۹۸ می‌باشد. لذا اخبار منتشر شده در خصوص درگذشت ایشان حین کشیک و در نتیجه کشیک‌های سخت و طاقت فرسای اعمال شده صحت ندارد.
 
روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی فرصت را مغتنم دانسته اعلام می‌دارد، اگر چه قبولی و تحصیل در رشته‌ی پزشکی و به خصوص دوره‌های تخصص نیازمند تلاش‌های مجدانه و مطالعه و کوشش بسیار است؛ اما برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده مطابق با کوریکولوم های آموزشی تدوین شده و مطابق با شرایط آموزشی و درمانی دانشگاه است.
 
در پایان یاد و خاطره تلاش‌های بی‌شائبه دکتر رسول قادری، پزشک فرهیخته، مهربان و اخلاق مدار و خدمت رسانی صادقانه ایشان به بیماران این مجتمع بیمارستانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم روح بلند آن عزیز سفرکرده غریق آرامش و رضوان الهی باشد.»


کد مطلب: 4900

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/4900/درگذشت-دستیار-ارتوپدی-بیمارستان-امام-خمینی-دلیل-سختی-کار-صحت-ندارد

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com