۰

85 درصد از دانش آموختگان داروسازی جذب داروخانه ها شده اند

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۸۱۹
85 درصد از دانش آموختگان داروسازی جذب داروخانه ها شده اند
سالم خبر : 85 درصد از دانش آموختگان داروسازی جذب داروخانه ها شده اند در حالیکه میانگین جهانی این آمار، 55 درصد است.
 
انجمن داروسازان ایران با اعلام این خبر از برگزاری چهل و یکمین همایش ملی سالانه روز داروسازی ایران و بزرگداشت زادروز محمدبن زکریای رازی خبر داد و افزود: یکی از دغدغه های اصلی مسئولان برگزاری این همایش، خروج جایگاه اشتغال داروسازان از یکنواختی و حرکت به سوی اشتغال های نوین بوده و به عنوان محور اصلی انتخاب شده است. 

این گزارش تاکید کرده است: تغییر نگاه دانش آموختگان داروسازی به سمت خلاقیت و کارآفرینی می تواند اثربخشی جایگاه داروسازان در حوزه سلامت را ارتقا دهد.

بنا به این گزارش ، موضوع اصلی همایش ملی روز داروساز، جایگاه داروسازان در حوزه سلامت و روش های نوین اشتغال دانش آموختگان داروسازی است. این همایش که دارای حداکثر امتیاز بازآموزی می باشد، طی سه روز و در تاریخ 5 الی 7 شهریورماه امسال در تالار ابوریحان (مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی) برگزار می شود.

گفتنی است در حاشیه برگزاری چهل و یکمین همایش ملی روز داروسازی، نمایشگاه عظیم جانبی با موضوعات داروهای ساخته شده،  مکمل های غذایی و فرآورده های فراسودمند، فرآورده های طبیعی و گیاهان دارویی، آرایشی و بهداشتی و صنایع وابسته نیز دائر خواهد بود. در این نمایشگاه، شرکت ها و کارخانه های داروسازی می توانند جدیدترین محصولات خود را ارائه کنند. 

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در همایش و رزرو غرفه های نمایشگاه با شماره دبیرخانه اجرایی همایش، 021-88897130 تماس بگیرند. 

براساس این گزارش، انجمن داروسازان ایران متشکل از داروسازها و داروخانه های کشور  در سال 1322 تأسیس شده است. از بارزترین اقدامات آن، تعیین و تصویب نامگذاری روز پنجم شهریور به نام روز داروسازی (زادروز تولد حکیم زکریای رازی) است.
کد مطلب : ۴۸۱۹
نام شما

آدرس ايميل شما