۰

10 ایستگاه سلامت در نمایشگاه کتاب تهران برپا می شود

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۴۵۲
10 ایستگاه سلامت در نمایشگاه کتاب تهران برپا می شود
سالم خبر : رییس مرکز اورژانس تهران گفت: در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران به منظور ارائه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان 10 ایستگاه سلامت درمصلای تهران برپا می شود.
 
پیمان صابریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در قالب این ایستگاه های سلامت و درمانگاه های سیار، آموزش های درمانی از جمله نحوه سنجش فشار و قندخون و همچنین آموزش های کمک های اولیه بصورت رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
 
وی افزود: همچنین کلیه خدمات درمانی رایگان در قالب این ایستگاه های سلامت به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
 
رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: در این نمایشگاه پر مخاطب 50 نیروی عملیاتی بصورت ثابت در نقاط تعیین شده مستقر خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس با 12 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 15 دستگاه موتورلانس، 2 دستگاه موتور ATV و همچنین 2 دستگاه خودرو پشتیبانی با 50 نیروی عملیاتی در مصلای امام خمینی (ره) حضور دارند. 
 
رییس مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس از سوم اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه کتاب در صورت نیاز خدمات درمانی به بازدیدکنندگان این نمایشگاه را ارائه می کنند. 
 
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود. 
 
دو هزار و 400 ناشر داخلی با 300 هزار عنوان کتاب و حدود 800 ناشر خارجی از 30 کشور جهان با 137 هزار عنوان کتاب در این دوره نمایشگاه حضور دارند و مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور چین است. 
کد مطلب : ۴۴۵۲
نام شما

آدرس ايميل شما