۰

سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۶۶
سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد
سالم خبر : معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو در حکمی شهرام شعیبی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
 
به گزارش سالم خبر از مهر، در حکم مهدی پیرصالحی، خطاب به شهرام شعیبی، آمده است: نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان مشاور اینجانب، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب می‌شوید.
 
رئوس فعالیت‌های مد نظر
 
با توجه به حساسیت رسانه‌های جمعی به امور غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، ایجاد زمینه‌های لازم برای تعامل سازنده با اصحاب رسانه.
 
حضور فعال رسانه‌ای به منظور جلوگیری از برخوردهای انفعالی با رسانه‌ها در حوزه فعالیت سازمان.
 
زمینه سازی به منظور اصلاح رفتار و فرهنگ عمومی در عرصه غذا و دارو در جهت ارتقا سلامت آحاد جامعه.
 
همکاری و هماهنگی با مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، به منظور برنامه ریزی و ارتقا اطلاع رسانی در بخش سلامت و فرآورده‌های سلامت محور.
 
استفاده از رسانه‌ها و فناوری‌های نوین به خصوص شبکه‌های اجتماعی داخلی همچنین تقویت و به روز رسانی تارنمای سازمان در جهت بهبود اطلاع رسانی به مخاطبین.
 
دریافت نظرات مردم، همکاران به ویژ معاونین و مدیران غذا و دارو دانشگاه‌ها از طریق نظر سنجی نوبه‌ای و تحلیل آن و ارائه نتیجه به مدیران سازمان جهت ارتقا عملکرد سازمانی
 
همکاری و هماهنگی با تمامی مدیران سازمان برای ایجاد فضای انتقال آزاد اطلاعات به مخاطبین و به روز رسانی این اطلاعات.
 
مدیریت کلیه مراسم، همایش، گردهمایی و نظایر آن با هماهنگی ادارات کل مربوطه
 
امید است با تعامل سازنده با ادارات کل تخصصی و معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی در جهت تحقق اهداف این سازمان موفق باشید.
 
بدیهی است تمامی مدیران و همکاران سازمان کمال همکاری را با جنابعالی برای انجام صحیح مأموریت‌های واحد روابط عمومی به عمل خواهند آورد.
کد مطلب : ۴۳۶۶
نام شما

آدرس ايميل شما