۰

قول وزیر برای اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۳۵۰
قول وزیر برای اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت
سالم خبر : سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، با اشاره به نشست روز گذشته در محل وزارت بهداشت، گفت: در این نشست، وزیر بهداشت قول داد پرونده الکترونیک سلامت تا دو ماه آینده به طور کامل عملیاتی شود.
 
به گزارش سالم خبر از مهر، حیدرعلی عابدی، در تشریح جزئیات دستور کار نشست روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که در محل وزارت بهداشت، برگزار شد، گفت: نشست دیروز کمیسیون پیروی قراری که با وزیر بهداشت داشتیم مبنی بر اینکه هر ماه نشستی در این وزارتخانه داشته باشیم، برگزار شد که در آن به ارائه گزارش از روند اجرای طرح تحول سلامت و مفاد برنامه ششم توسعه پرداختند.
 
وی ادامه داد: در این نشست گزارش مفصلی از روند ارائه خدمات مسئولان حوزه سلامت در مناطق سیل‌زده کشور اعم از نحوه امدادرسانی از طریق بالگرد، انتقال مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت که دچار مشکل آب گرفتگی شده بودند به نقاط امن و کنترل بیماری‌های واگیر که در زمان وقوع سیل شیوع پیدا می‌کنند، ارائه شد.
 
عابدی تصریح کرد: در این نشست گزارشی هم در رابطه با اجرای برنامه‌های عادی وزارت بهداشت ارائه شد و وزیر قول داد که صد درصد در ۲ ماه آینده پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل عملیاتی شود، همچنین به مزیت اجرای این پرونده در زمان ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده پرداخت که کمک زیادی به برنامه‌ریزی در روند خدمات‌رسانی کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، این بود که در رابطه با پوشش خدمات سلامت، آن دسته از خدماتی که در سال ۹۷ توسط بیمه سلامت حذف شده بود، بار دیگر اضافه شود، اما برای فرانشیزها به صورت پلکانی برنامه‌ریزی شود.
 
عابدی یادآور شد: در این نشست رئیس سازمان اورژانس کشور نیز گزارش مفصلی از روند امدادرسانی در مناطق سیل‌زده کشور و سایر اقداماتی که در شرایط عادی برای حوادث رانندگی انجام داده‌اند، ارائه داد.
کد مطلب : ۴۳۵۰
نام شما

آدرس ايميل شما