۰

وزیر بهداشت وارد بوشهر شد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۲۸۷
وزیر بهداشت وارد بوشهر شد
سالم خبر: وزیر بهداشت در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید و به منظور افتتاح و آغاز عملیات ساخت 47 پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر، وارد شهر بوشهر شد.
 
به گزارش سالم خبر از وبدا، در سفر کاروان تدبیر و امید و با حضور وزیر بهداشت 26 پروژه بهداشتی با مساحت 7 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در سطح استان بوشهر و 10 شهرستان این استان افتتاح و عملیات ساخت 21 پروژه عمرانی حوزه سلامت با مساحت 5500 متر مربع در 7 شهرستان این استان آغاز می شود.
 
از مهمترین پروژه هایی که در این سفر به بهره برداری می رسد می توان به مرکز جامع خدمات سلامت و 4 واحد پانسیون پزشکان در خارک، مرکز بهداشتی و درمانی تنگ ارم، مرکز بهداشتی و درمانی امام حسن(ع) و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهرستان خورموج، بخش دیالیز و آزمایشگاه طبی بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) دیلم و چندین پایگاه اورژانس و خانه بهداشت در سطح استان بوشهر اشاره کرد.
 
همچنین عملیات ساخت چندین پروژه عمرانی حوزه سلامت استان بوشهر از جمله 4 پایگاه اورژانس، 8 پانسیون پزشک، 8 واحد ارائه خدمات بهداشتی و یک کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی با حضور دکتر نمکی آغاز می شود.
 
وزیر بهداشت همچنین به عنوان نماینده دولت در شهرستان های بوشهر و خورموج حضور و در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت می کند.
کد مطلب : ۴۲۸۷
نام شما

آدرس ايميل شما