۰

60 میلیارد تومان داروی خاص و حیاتی تامین شد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۱۸۶
60 میلیارد تومان داروی خاص و حیاتی تامین شد
سالم خبر  : رییس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، از تامین 60 میلیارد تومان داروی خاص و حیاتی برای درمان بیماران در آستانه نوروز خبر داد.
 
به گزارش سالم خبر از ایرنا، علی فرجی در نشست خبری با موضوع تشریح تدابیر و اقدامات این سازمان وابسته به جمعیت هلال احمر به منظور تامین داروهای خاص و حیاتی مردم در پایان سال و ایام تعطیلات نوروزی و اعلام نحوه فعالیت کاری داروخانه های هلال احمر در ایام نوروز 98 این مطلب را عنوان کرد.
 
وی گفت: تامین این داروها با همکاری سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت، شورای عالی هلال احمر و دستور رییس جمعیت هلال احمر و از طریق شرکت بازرگانی سها کیش این سازمان انجام شده است. 
 
داروهای تک نسخ ای را از داروخانه مرکزی هلال تهیه کنید
 
رییس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: مرجع تشکیل پرونده برای داروهای تک نسخه‌ای، داروخانه مرکزی هلال تعیین شد که بعد از تشکیل پرونده به سازمان غذا و دارو ارسال و مجوز آن صادر می‌شود.
 
فرجی با بیان اینکه ارز دولتی نیز برای واردات دارو‌های تک نسخه‌ای تامین شده است، توضیح داد: به نظر می‌رسد این مساله کمک بزرگی به بیماران خواهد بود. داروهای لازم را برای فروردین و اردیبهشت سال آینده ذخیره کرده ایم و در حال توسعه انبار برای ذخیره بیشتر دارو هستیم.
 
وی همچنین از تولید نمونه‌های آنژیوکت‌ها خبر داد و افزود: امیدواریم در سال 98 بتوانیم 6 میلیون آنژیوکت پیش‌بینی شده را تولید کنیم. تولید چند قلم داروی جدید نیز در دستورکار قرار دارد که تولید این داروها موجب صرفه‌جویی ارزی می‌شود.
کد مطلب : ۴۱۸۶
نام شما

آدرس ايميل شما