۰

ایازی در وزارت بهداشت ابقا نشد

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۹
ایازی در وزارت بهداشت ابقا نشد
سالم خبر : سید هادی ایازی در سمت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت ابقا نشد.
 
به گزارش سالم خبر ؛ هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته است که از سمت خود در وزارت بهداشت استعفا داده و در آینده دلایل آن را منتشر خواهد کرد.  

این در حالی است که ایازی بعد از رفتن سید حسن قاضی زاده هاشمی از وزارت بهداشت در سمت خود ابقا نشده و هیچ حکمی مبنی بر ادامه همکاری وی با وزارت بهداشت، صادر نشده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت نیز پس از رای اعتماد در مجلس شروع به تغییرات اساسی در وزارت بهداشت کرده است و ظاهرا این کناره گیری زودهنگام ایازی نیز پس از با خبر شدن وی از عدم ابقایش در وزارت بهداشت و تغییرات در ساختار این وزارت خانه رخ داده است.  

وزارت بهداشت پیش از وزارت قاضی زاده معاونتی به نام اجتماعی نداشت و صرفا با منحل کردن معاونت طب سنتی مجوز ایجاد این معاونت از دولت صادر شد که بنا بر اخبار رسیده به مهر قرار است برای چابک سازی ساختار وزارت بهداشت، معاونت اجتماعی این وزارتخانه دوباره منحل و در معاونت های بهداشت و توسعه ادغام خواهد شد.

گفتنی است ایازی جزو بازنشستگان وزارت بهداشت و مشمول قانون منع به کارگیری بود که با تلاش قاضی زاده هاشمی دوباره در سمتش به کاری گیری شد.
کد مطلب : ۴۰۰۹
نام شما

آدرس ايميل شما