۰

ابتلای ۷ میلیون کودک آمریکایی به بیماری‌های سلامت روان

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۹۹۲
ابتلای ۷ میلیون کودک آمریکایی به بیماری‌های سلامت روان
سالم خبر : براساس نتایج یک تحقیق که به تازگی در آمریکا انجام شده، بیش از ۷ میلیون کودک این کشور از بیماری های سلامت روان رنج می برند و بیش از نیمی از کودکان نیز به خدمات درمانی دسترسی ندارند.
 
به گزارش مهر به نقل از سی ان ان، براساس مطالعات انجام شده بر روی بیش از ۴۶ میلیون کودک و نوجوان ۶ تا ۱۸ سال آمریکایی، نیمی از کودکان مبتلا به بیماری های سلامت روان این کشور از خدمات درمانی محروم اند.

براساس اطلاعات این بررسی، ۷.۷ میلیون نفر از کودک ایالت متحده آمریکا به یکی از بیماری های سلامت روان ازجمله افسردگی، اضطراب، اختلالات نیاز به جلب توجه و بیش فعالی مبتلا هستند. این در حالی است که طی یک سال گذشته تنها نیمی از این کودکان موفق به استفاده از خدمات درمانی و رفع بیماری خود شده اند. 

نتایج تحقیقات نشان می دهد، از هر ۷ کودک آمریکایی ۱ نفر به بیماری های مربوط به سلامت روانی مبتلا است.

آمارهای مرکز روانپزشکی کودکان و بزرگسالان آمریکا حاکی از آن است که دسترسی مردم به خدمات پزشکی بسیار محدود بوده و از هر ۱۰۰ هزار کودک، کم تر از ۱۷ نفر به خدمات درمانی دسترسی دارند.
بابارا روبل روانپزشک کودک و نوجوان، دراین باره می گوید: همه ما به ویژه والدین آمریکایی می‌دانند که شمار کودکانی که دارای بیماری های سلامت روان بوده و درمان نیز نمی شوند بسیار بالا است.

وی ادامه می دهد: تعداد بسیار زیادی از کودکان و بزرگسالان آمریکایی به دلیل نبود خدمات درمانی کافی همواره با مشکل مواجه بوده و نمی‌توانند درمان شوند.
کد مطلب : ۳۹۹۲
نام شما

آدرس ايميل شما