دکتر نمکی در مورد طرح تحول سلامت، افکار جدید و خوبی دارد

10 بهمن 1397 ساعت 12:05


سالم خبر : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر نمکی سال های زیادی به عنوان معاون وزیر، رییس دانشگاه و معاون سازمان برنامه و بودجه مسئولیت داشته و تسلط زیادی بر حوزه سلامت و بودجه این حوزه دارد که این مسئولیت ها و تسلط، برای او حُسن و ویژگی مثبت است.
 
 عبدالرضا عزیزی به وبدا گفت : سعید نمکی روحیه اجرایی و رابطه خوبی با مجلس شورای اسلامی دارد و گزینه مناسبی برای تصدی وزارت بهداشت است و تفکرات بسیار خوبی نیز دارد؛ چراکه همانند ما پزشکان، مخالف واگذاری آموزش پزشکی به بخش خصوصی است.
 
وی تصریح کرد: حوزه پزشکی با جان و سلامت مردم سر و کار دارد و نمی توان مانند سایر دانشگاه های کشور، یک شعبه ایجاد کنند، بنابراین آموزش پزشکی نباید به بخش خصوصی واگذار شود و دکتر نمکی نیز مخالف این رویه است.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر نمکی در مورد طرح تحول سلامت، افکار جدید و خوبی دارد، افزود: امیدواریم طرح تحول سلامت بتواند رضایتمندی بیشتر مردم، پزشکان، ماماها، پرستاران و جامعه پزشکی را تامین کند و امیدواریم با پیگیری های سرپرست وزارت بهداشت، مطالبات پزشکان، بیمارستان ها و داروخانه ها از بیمه ها پرداخت شود و در این زمینه نمایندگان مجلس نیز آماده کمک به وزارت بهداشت هستند. 
 
دکتر عزیزی تاکید کرد: از سال های پیش با دکتر نمکی در ارتباط هستیم و نظر مثبتی روی وی داریم و در مجلس حتما از دکتر نمکی حمایت می کنیم. وی قبل از معرفی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت و وزیر پیشنهادی بهداشت، ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان مجلس داشت و به حوزه انتخابیه نمایندگان نیز، توجه ویژه ای داشت و نمایندگان با این دید به دکتر نمکی نگاه و از او حمایت می کنند.


کد مطلب: 3871

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/3871/دکتر-نمکی-مورد-طرح-تحول-سلامت-افکار-جدید-خوبی

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com