۰

تلاش برای شفافیت بیشتر در سازمان غذا و دارو

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۵۸۹
تلاش برای شفافیت بیشتر در سازمان غذا و دارو
رییس سازمان غذا و دارو گفت: در این دوره باید شفافیت را بیشتر کرده و برای تمام اقدامات دلیل قانع کننده و پاسخ صریح به مردم داده شود.
 
به گزارش سالم خبر از ایفدانا، دکتر مهدی پیرصالحی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان غذا و دارو، با تاکید بر اهمیت تامین و دسترسی دارو، اظهار کرد: سازمان غذا و دارو به عنوان متولی دارو در نظام سلامت باید روی این گزینه های کار کند. 
 
وی افزود: برای اینکه دارو در دسترس بوده و قیمت مناسب داشته باشد و بیماران که آسوده خاطر باشند، راه را تولید داخل می‌دانیم.
 
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه صنعت دارو با مشکلات فراوانی مواجه بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته امروز شرایط بهتری را در این حوزه داریم و پیش‌بینی می‌کنیم با مدیریت خوب دکتر عبده زاده شرایط بهتری ایجاد شود.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان غذا و دارو عضوی از نظام سلامت است، گفت: یکی از  نقص هایی که در این حوزه مطرح است این است که هیچگاه جایگاه دارو داروسازی و سازمان غذا و دارو در نظام سلامت به رسمیت شناخته نشده است، در حالی که دارو و داروساز به عنوان جزئی از نظام سلامت شناخته می شود، نه هزینه ای که باید کاهش یابد.
 
رییس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: در این دوره باید شفافیت را بیشتر کرده و برای تمام اقدامات دلیل قانع کننده و پاسخ صریح به ارباب رجوع و مردم داده شود؛ هیچ مدیری به تنهایی نمی تواند موثر باشد بنابراین اگر همراهی تمام کارمندان ایجاد شود سرعت فعالیت ها بالا می‌رود. امیدواریم از این مسیر پر تلاطم عبور کرده و شرایط خود و جامعه را بهبود ببخشیم.
کد مطلب : ۳۵۸۹
نام شما

آدرس ايميل شما