آخرین تغییر و تحولات از سوی سرپرست وزارت بهداشت و درمان:

سه حکم نمکی

16 دی 1397 ساعت 14:57


سالم خبر: سعید نمکی اگرچه فعلا در کسوت سرپرست وزارت بهداشت و درمان در این وزارت حکمفرمایی می کند اما امروز با صدور سه حکم اساسی از سوی او شاید این گمان بیراه نباشد که او به زودی سکان وزارت بهداشت و درمان را  در دست گیرد.

به گزارش سالم خبر؛ امروز سعید نمکی سه حکم جداگانه امضا و صادر کرد. تفاوت حکم های نمکی با حکم های گذشته ی وزارت بهداشت و درمان اما دراین است که خطوط قرمز و شرح وظایف و همچنین انتظارات سرپرست وزارت بهداشت و درمان در آن به طور صریح عنوان شده است.

در حکم نخست نمکی علاوه بر 5 عضو هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران 5 عضو دیگر نیز اضافه شد. نام شاخص عنوان شده در اعضای جدید هیات امنای ارزی غلامرضا اصغری رییس سازمان غذا و دارو بود که همراه با مهدی یوسفی، محمد توکلی ، علی رضا یوسفی و جواد آقازاده به عنوان اعضای جدید هیات امنای ارزی صرفه جویی ارزی معرفی شدند.

اما ساعاتی بعد با جایگیری اصغری در فهرست اعضای جدید هیات امنای ارزی مهدی پیرصالحی مدیرعامل شرکت های داروپخش امروز بر مسند ریاست سازمان غذا ودارو تکیه زد. مدیری که چندی پیش به عنوان مدیر نمونه صنعت معرفی شد.

همچنین در حکمی دیگر نیز کیانوش جهانپور سخنگو و رییس روابط عمومی سازمان غذا و دارو نیز به ریاست مدیریت روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان منصوب شد. مدیری که در ارتباط و درک درست و منطقی از رسانه از معدود مدیران دستگاه های اجرایی به حساب می آید.
 


کد مطلب: 3577

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/3577/سه-حکم-نمکی

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com