۰

ضرورت تقویت بودجه بیماران خاص در بودجه ۹۸

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۵۶۵
ضرورت تقویت بودجه بیماران خاص در بودجه ۹۸
سالم خبر : عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت تقویت بودجه بیماران خاص در بودجه ۹۸ تاکید کرد و گفت: اعضای کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق از بیماران خاص حمایت می کنند.
 
اکبر ترکی ، در واکنش به کاهش بودجه بیماران خاص در بودجه 98، به خانه ملت گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود باید انتظار بودجه انقباضی را داشته باشیم اما یکی از جاهایی که در بودجه باید اولویت واقعی داشته و نباید مورد غفلت قرار گیرد درمان مردم به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج است.
 
بودجه بیماران خاص باید در بودجه 98 افزایش یابد و تقویت شود

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه بیماران خاص باید در بودجه 98 افزایش یابد و تقویت شود، افزود: اعضای کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق نهایت اهتمام خود را برای حمایت از بودجه حوزه سلامت و بیماران خاص خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بیماران خاص اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، تصریح کرد: بیماران خاص از لحاظ مالی تحت فشار زیادی هستند و هر چه که در توان داشتند طی دوره های مختلف برای درمان بیماری هزینه کردند و در حال حاضر برای اینکه بخشی از مشکلات آنها رفع شود دولت و مجلس باید حمایت مناسبی را از آنها داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: بی شک حتی اگر بیماران خاص نیز از وضع مالی خوبی برخوردار باشند با توجه به هزینه بالای درمان مشکلات زیادی برای آنها به وجود خواهد آمد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود با حمایت اعضای کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق و همچنین اعضای کمیسیون تلفیق بتوان بودجه مناسبی را برای بیماران خاص پیش بینی کرد و بودجه به گونه ای تنظیم شود که گامی جدی برای درمان این بیماران برداشته شود.
کد مطلب : ۳۵۶۵
نام شما

آدرس ايميل شما