۰

دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان رویداد جهانی TEDMEDمی شود

تاریخ انتشار :
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۴۴۵
دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان رویداد جهانی TEDMEDمی شود
سالم خبر: معاون پژوهشی دانشکده داروسازی از برگزاری همایش TEDMED با هدف اصلي پرورش دادن و گسترش ايده هاي بزرگ با تمرکز بر موضوعات سلامت و پزشكي، در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دکتر نیما نادری اظهار داشت: این رویداد هشتم دیماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در سالن همایش های دانشکده داروسازی واقع در پردیس نیایش برگزار می شود.

دکتر نادری با اشاره به رویکرد اصلی کنفرانس  TEDMED توضیح داد:  TEDMED يك كنفرانس سالانه است كه بر موضوعات سلامت و پزشكی تمركز داشته، و يك رويداد مستقل می‌باشد كه تحت نظر و جواز كنفرانس تد و با رويكردی مشابه اما در حيطه‌ی علوم پزشكی، بهداشت و سلامت برگزار می گردد. اين رويداد كه از سال ٢٠١٠ به صورت كاملا مستقل و تحت نظر نهاد مستقلTEDMED   برگزار می شود، امكاني را با نام TEDMEDLive در اختيار دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر جهان قرار داده است تا با برگزاری رويدادهای محلی در زمان كوتاهی پس از برگزاری رويداد جهانیTEDMED و پخش فيلمهای رويداد همان سال به بحث و گفتگو درباره‌ی آنها بپردازند.

دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتی برای دومین‌بار رویداد بین المللی تدمد را برگزار می کند

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتی امسال برای دومین‌بار با كسب مجوز ازTEDMED اين رويداد بين‌المللی را برگزار می کند و گروه های مختلفی از دانشجويان، دانش آموختگان و اعضای هيئت علمی در اين رويداد بين‌المللی حضور خواهند داشت كه می توانند در ارتباط مستقيم با سخنرانان صاحب‌نام و حاضرين مطالبی فراگرفته و با ديد بهتری به آينده‌ی خود و اطرافيانشان نگاه كنند.

معاون پژوهشی دانشکده داروسازی با اشاره به طرح مباحث مختلف در همایشTEDMED  دررابطه با سلامت، اطلاعات و تكنولوژی گفت: در این مراسم سخنرانان تجربیات شخصی و کارآمد خود را با نگاه اجمالی به آينده بهداشت و درمان تركيب مي كنند.

وی تاکید کرد: این کنفرانس در واقع تجمعی از حضور نابغه ها و نوآورترين پيشگامان تكنولوژي، رسانه و سرگرمي بهداشت و درمان  است که ضمن تعامل و تبادل تجربیات تلاش دارند مشكلات اساسي بهداشتي و درمانی مردم را مرتفع کنند.

بازديد ويديوهای سخنرانی ها در سايت TED.comبه بيش از دو ميليون بار ميرسد

دکتر نادری اضافه کرد: طی سازوکاری که فراهم شده است برگزاری این رویداد برای مراكز پزشکی، دانشگاهی و دولتی بصورت کاملا رايگان انجام می شود.

وی گفت: در همايش هایTED افراد متفكر و كارآفرين از سراسر دنيا گرد هم جمع می شوند تا از مسایلی كه به آن اهميت می دهند، سخن بگويند. اين همايشها هرساله در چند نوبت برگزار می شود و افراد سرشناس بسياری مانند برندگان جوایز نوبل در مورد مسائل گوناگون سخنرانی می كنند. اين سخنرانی ها با اقبال عمومی مواجه شده اند و بازديد ويديوهای سخنرانی ها در سايت تد (TED.com) به بيش از دو ميليون بار مي رسد.

وی  در خاتمه گفت: دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتی قصد دارد تا برای برپايی هرچه بهتر اين رويداد از افراد صاحب نام و متخصص در موضوعات مختلف سلامت و علوم پزشكی دعوت به عمل آورد تا به بحث و گفتگو درباره سخنراني های پخش شده و تبيين جايگاه علوم پزشكی ايران در مباحث ذكر شده بپردازند.         
 
 
کد مطلب : ۳۴۴۵
نام شما

آدرس ايميل شما