یک اعلام همدردی در پی حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات:

سکته این گونه نیز جان می ستاند

معصومه شهریاری، سردبیر

4 دی 1397 ساعت 15:26


سالم خبر: نخست اعلام همدری می کنیم با خانواده ی عزیزان جوانی که هیچ یک نه خبر داشتند و نه حتی خبری داده بودند که امروز در خانه هایی که صبح از آن خارج شده اند را دیگر دق الباب نمی کنند.

دوم بازهم اعلام همدردی می کنیم برای نسل آینده ای که برای امنیت و ایمنی اشان در هر محل تردد و پر رفت و آمدی از جمله دبستان دبیرستان و دانشگاه هیچ متولی ای مسوولیت نمی پذیرد تا آنجا که به گفته ی رییس مدیریت بحران کشور برای دستیابی به کیمیای امنیت و مصونیت از هر بحرانی باید فعلا دست به دعا باشیم.

سوم بازهم اعلام همدردی می کنیم. با راننده ای که صحت و سلامتش به عنوان راکب یک اتوبوس دانشگاهی نه چندان نو و سرپا هر از گاهی باید مورد رصد و تایید قرار می گرفت تا امروز قلبش بی موقع و ناگاه از تپش نیافتد تا 8 جوان دانشجوی این سرزمین آرزوهایشان ناتمام بماند. سکته اینگونه نیز جان می ستاند.

چهارم اعلام همدردی می کنیم. این بار با پدران و مادرانی که با واژگونی اتوبوسی ناایمن با برگشتن بخاری نفتی از کودکان و فرزندانشان تنها خاطره ای برایشان به یادگار می ماند.چنگی بر دل زخمی کهنه بر قلب.

پنجم بازهم اعلام همدردی. فرقی نمی کند فرزند یک پدر و مادر در شعله های آتش پربسوزد و پر بگیرد یا در میان آهن پاره های یک اتوبوس واژگون شده جان از کف بدهد. هرچه هست زخمی است که همیشه تازه است. و سوال بی نتیجه و بی پاسخی که تضمین جان فرزندانمان بر عهده ی کیست؟ و مهمتر آنکه تا کی هزینه ی آزمون و خطای مدیران و متولیان ناکارآمد و متولی امنیت فرزندان مان را جان آنان باید بدهد.

پنجم اعلام .... دیگرهیچ. فقط صبری بی پایان برای خانواده ی عزیزانی که امروز چه دردناک چشم برهم گذاشتند از پروردگار عادل خواستاریم. شب سختی است امشب.
 
 


کد مطلب: 3419

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/3419/سکته-این-گونه-نیز-جان-می-ستاند

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com