۰
با حضور مسوولان و صاحبان صنایع داروی کشور انجام شد:

افتتاح نخستین مرکز توزیع مالکیتی شرکت آدوراطب در گیلان

اگر الزامات PICS در شرکتهای پخش داروی کشور رعایت نشده باشد عضویت ایران که برای آن میلیاردها تومان هزینه شده است لغو می شود
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۲۴۳
افتتاح نخستین مرکز توزیع مالکیتی شرکت آدوراطب در گیلان
سالم خبر: نخستین مرکز توزیع مالکیتی شرکت آدوراطب با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت و مسئولان و فعالان صنعت دارو در گیلان افتتاح شد.

شرکت آدوراطب از زیر مجموعه های گروه کوبل دارو که مسئولیت پخش محصولات شرکت کوبل دارو و داروسازی دکتر عبیدی را بر عهده دارد، با هدف بالا بردن استاندارد های توزیع دارو، اولین مرکز مالکیتی خود را در شهر رشت افتتاح کرد. این مرکز در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و زیربنای 1800 مترمربع و بر اساس آخرین استانداردهای روز احداث شد. 

مراسم افتتاحیه روز یکشنبه 18 آذر در شهر صنعتی سپید رود رشت و با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و پرسنل شرکت های کوبل دارو، داروسازی دکتر عبیدی، شرکت آدوراطب، مدیران سازمان غذا و دارو، مدیران داروخانه ها و فعالان عرصه سلامت و دارو برگزار شد.

در این مراسم غفار برارجانیان، رییس هیات مدیره گروه کوبل دارو و عضو هیات مدیره شرکت آدوراطب با بیان اینکه نخستین انبار مالکیتی آدوراطب تنها یک مرکز توزیع نیست اظهار داشت: این انبار بخشی از رویای بزرگتری است و آن بنا نهادن یک شرکت پخش سلامت محور با استانداردهای بین المللی است و ما از این امکانات در راستای افزایش خدمت رسانی به جامعه استفاده می کنیم. 

سید علی مهدیان مدیرعامل شرکت آدوراطب نیز
با بیان اینکه بهره برداری از این انبار با تلاش همه همکاران صورت گرفته است. اظهار داشت: همکاران ما در واحد تولید و واردات دارو برای کیفیت تلاش می کنند و ما نیز باید این کیفیت را در توزیع حفظ کنیم. 

وی با بیان اینکه ظرفیت سازی در افتتاح مرکز گیلان لحاظ شده است تاکید کرد: شرکت آدوراطب به بیش از ۳۶۰ داروخانه در گیلان خدمات دارویی ارائه می دهد و در ظرفیت انبار جدید، ۱۰ سال آینده تولید عبیدی و کوبل دارو را لحاظ کرده ایم.

مهدیان خاطرنشان کردند: نگاه سرمایه گذاری که در این مرکز وجود دارد نشانگر این است که سالیان سال با داروخانه های گیلان شراکت پایدار و برد برد داشته باشیم.

رکوددار در پوشش داروخانه های کشور

نیما برارجانیان رئیس هیات مدیره شرکت داروسازی دکتر عبیدی و عضو هیات مدیره شرکت آدوراطب نیز طی سخنانی اظهار داشت: شرکت آدوراطب ۱۰ ساله شد، در این ۱۰ سال ۲۴ مرکز را ایجاد کرد و بیش از ۶۰۰ نفر در این شرکت کار می کنند و بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ داروخانه در سطح کشور را پوشش می دهد.

وی با اشاره به اینکه آدوراطب در ماه گذشته رکورد پوشش داروخانه های کشور را به نام خود ثبت کرده است افزودند: ۱۵ داروی جدید تولیدی در داروسازی عبیدی به کمک آدوراطب وارد بازار می شود ضمن آنکه ما با کمک تیم های خوبی که در سراسر
کشور استخدام کردیم در نظر داریم بهترین داروها را  با بهترین کیفیت به دست بیماران برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری های آدوراطب ادامه دارد افزود: ۶ تا ۷ مرکز دیگر مانند این انبار در شهرهای دیگر افتتاح خواهند شد.

پایبندی به الزامات PICS

از دیگر سخنرانان این مراسم، رزازان، مسئول شرکتهای توزیعی در سازمان غذا و دارو بود. وی با اشاره به کنوانسیون PICS یا کنوانسیون بازرسی دارویی اظهار داشت: ایران پنجاهمین کشوری است که عضو کنوانسیون PICS شده است.

علی رزازان تاکید کرد: بازرسان بین المللی PICSبه کشور ما سر می زنند و شرکتهای توزیع ما را بازرسی می کنند و اگر الزامات PICS در این شرکتها رعایت نشده باشد عضویت ایران که برای آن میلیاردها تومان هزینه شده است لغو می شود .

وی افزود: در سازمان غذا و دارو در آینده نه چندان دور به دلیل الزامات PICS شرکتهای پخش سراسری کاهش می یابد و تنها شرکتهایی خواهند ماند که الزامات را رعایت کرده باشند.

مسوول شرکتهای توزیعی سازمان غذا و دارو با قدردانی از شرکت آدوراطب که در راستای سیاستهای سازمان غذا و دارو گام بر می دارد گفت: کسانی در صنعت دارویی باید وارد شوند که در این صنعت سرمایه گذاری کنند وقتی انبارها و سیستم توزیع این شرکت را می بینیم دلگرم می شویم.
کد مطلب : ۳۲۴۳
نام شما

آدرس ايميل شما