۰

هوای تهران برای گروه های حساس، ناسالم است

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۳۱۵۸
هوای تهران برای گروه های حساس، ناسالم است
سالم خبر : رییس گروه سلامت هوای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آلودگی هوا در شهر تهران خبر داد.
 
به گزارش سامل خبر از وبدا، دکتر عباس شاهسونی، رییس گروه سلامت هوای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار داشت: شاخص کیفیت هوا در برخی  مناطق تهران در ۱۴ آذر ماه به علت افزایش غلظت ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون برای تمام گروه ها خصوصا گروه های حساس در حد ناسالم قرار گرفت.  
 
دکتر شاهسونی در ادامه افزود: برای حفظ سلامتی تمام شهروندان به خصوص افراد مبتلا به بیماری‌های قلبي، ريوي و همچنین کودکان و سالمندانع این افراد بايد از انجام فعالیت‌های طولاني يا سنگين در خارج از منزل اجتناب کنند. همچنین افراد دیگر نیز باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. 
 
وی افزود: از تمام افرادی که در فضای آزاد مشغول به فعالیت هستند درخواست می شود در زمان فعالیت از ماسک های مناسب (N95) یا (P2)  برای حفظ سلامتی خود استفاده کنند. 
 
رییس گروه سلامت هوای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: از تمام ورزشکاران نیز درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود، تمرینات ورزشی را در فضای بسته انجام دهند.
کد مطلب : ۳۱۵۸
نام شما

آدرس ايميل شما