۰

روزشمار هفته غذا اعلام شد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۵۴۸
روزشمار هفته غذا اعلام شد
سالم خبر : رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به شعار ملی روز جهانی غذا، گفت: برنامه‌های هفته غذا با چهار محور اصلی و تاکید بر کاهش مصرف قند، نمک و چربی، نشانگرهای رنگ تغذیه‌ای، برچسب اصالت، مبارزه با قاچاق کالا و ترویج و معرفی نشان ایمنی و سلامت اجرا می شود.
 
به گزارش سالم خبر از ایفدانا، دکترغلامرضا اصغری با اشاره به ویژه برنامه های روز جهانی غذا ، گفت: شعار امسال روز جهانی غذا رفتار ما، آینده ما را می سازد،  تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰ مشخص و تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت به عنوان شعار ملی این روز درنظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه‌های این هفته با محوریت کاهش مصرف قند، نمک و چربی، نشانگرهای رنگ تغذیه‌ای، برچسب اصالت مبارزه با قاچاق کالا و ترویج و معرفی نشان ایمنی و سلامت اجرا می شود.
 
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اصغری با تشریح برنامه های هفته غذا، عنوان کرد: شنبه۲۱ مهر با عنوان "غذا، آگاهی و سلامت"، یکشنبه ۲۲ مهر با عنوان "غذا، صنعت و سلامت"، دوشنبه ۲۳ مهر با عنوان "غذا، سفیران و سلامت"، سه شنبه ۲۴ مهر با عنوان، "همایش ملی روز جهانی غذا"، چهارشنبه ۲۵ مهر با عنوان "غذا، آموزش و سلامت "، پنجشنبه 26 مهر با عنوان "غذا، تحرک و سلامت" و جمعه 27 مهر با عنوان" غذا، معنویت و سلامت" در نظر گرفته شده است.
کد مطلب : ۲۵۴۸
نام شما

آدرس ايميل شما