۰

مجتمع رسیدگی به جرائم درمانی التهابات بازار دارو و تجهیزات پزشکی را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار :
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۲۹۴
مجتمع رسیدگی به جرائم درمانی التهابات بازار دارو و تجهیزات پزشکی را کاهش می‌دهد
سالم خبر : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع رسیدگی به جرائم درمانی منحصراً برای رسیدگی به تخلفات حوزه سلامت تشکیل شده و قاطعاً آرامش را بر بازار دارو و تجهیزات پزشکی برقرار خواهد کرد.
 
ذبیح نیکفر لیالستانی در خصوص راه‌اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم درمانی توسط سازمان تعزیرات حکومتی به جهت برخورد با گرانفروشی، تقلب، قاچاق دارو و اخذ وجه بیشتر از بیماران در بحث هتلینگ،به خانه ملت گفت: برخورد با متخلفان حوزه درمانی کار  بسیار پسندیده‌ای است و ای کاش زود‌تر انجام می‌شد، چرا که می‌توانست به حل مشکلات اخیر بازار دارو و تجهیزات پزشکی کمک کند.
 
نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی مجتمع اختصاصی رسیدگی به تخلفات بهداشت و درمان، ساماندهی بیشتری را در حوزه پزشکی و تجهیزات پزشکی شاهد باشیم، در تمامی اصناف تعداد افراد محدودی وجود دارند که زحمات همه را برباد می‌دهند و جامعه را ملتهب می‌کنند.

سوداگران بازار دارو و تجهیزات پزشکی مشکلات حوزه سلامت را عمیق‌تر کردند 

وی با اشاره به تاثیرنوسانات ارزی اخیر بر گسترش قاچاق و فروش دارو‌های تقلبی و رونق بازارهای سیاه تصریح کرد: دولت به مقدار لازم ارز مورد نیاز حوزه دارو و تجهیزات پزشکی را در نظر گرفته بود و نباید چنین اتفاقاتی در کشور رخ می‌داد، متاسفانه افرادی سوداگر در این عرصه وارد و مشکلات این حوزه را عمیق‌تر کردند، خوشبختانه مجتمع رسیدگی به جرائم درمانی و پزشکی منحصراً برای رسیدگی به تخلفات حوزه سلامت تشکیل شده و قاطعاً آرامشی را بر بازار دارو و تجهیزات پزشکی برقرار خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: میزان شدت مجزات‌ متخلفین حوزه سلامت با توجه به نظر کارشناسان خبره پزشکی و بر اساس قوانین موجود توسط قاضی صادر می‌شد که امیدواریم باعث بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی کشور شود.
کد مطلب : ۲۲۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما