نارضایتی شاغلان بریتانیایی دوک کمبریج را به تکاپو انداخت

21 شهريور 1397 ساعت 12:31


سالم خبر: نارضایتی شغلی در انگلستان و نگرانی برای بهبود سلامت کارمندان و کارگران شاغل به گونه ای در این کشور مورد توجه قرار گرفته است که پرنس ویلیام یک وبسایت برای اطلاع رسانی و بهبود سلامت روان شغلی راه اندازی کرد.

به گزارش سالم خبر از سی ان ان، به گفته ی این دوک کمبریج براساس یک مطالعه جدید نارضایتی شغلی نیمی از شاغلان کارمند و کارگر بریتانیایی می تواند بسیار هشداردهنده باشد.

او دیروز در مراسمی در بریستول پروژه راه اندازی سایت خود را سلامت روانی در محل کار معرفی کرد و اعلام کرد که براساس یک نظرسنجی در وبسایت جدید خود 48 درصد از کارکنان شاغل در این کشور، مشکلات روانی شغلی خود را در شغل فعلی خود تجربه کرده اند.
در نظرسنجی دیگری از 44 هزار کارگر بریتانیایی این نتیجه به دست می دهد که از میان کسانی که در برخی موارد درگیر مسائل و مشکلات روانی در محل کار شده اند نیمی از آنان با کارفرمای خود مشکل داشته اند.

مطالعه Deloitte منتشر شده در سال 2017 نشان می دهد که مسائل بهداشت روانی، هزینه ای بالغ بر 33 تا 42 میلیارد پوند در سال روی دست کارفرمایان بریتانیایی می گذارد.

پل کشاورر، مدیر اجرایی این سازمان، گفت: "اکنون زمان برای تغییر اقداماتی در زمینه سلامت روان در کار است. همه کارفرمایان باید تمرکز خود را حفظ کنند و از کارکنان خود حمایت کنند

 سایت جدید ویلیام شامل اسناد، پادکست ها و وبلاگ های آموزشی در این زمینه است و کاربران را قادر می سازد تا جستجوهای خود را بر اساس بخش انجام دهند.

پرنس ویلیام در اظهار نظری گفت: در حالی که کار می تواند احساس خوبی از تحقق اهداف هر انسانی را فراهم کند، می تواند در برخی موارد منبع مهمی از استرس و تأثیر منفی بر سلامت روان ما باشد.
مطالعه دیگری نیز روز سه شنبه توسط کنفدراسیون صنعت بریتانیا منتشر شد هشدار داد که میزان بروز مشکلات روحی روحی در انگلستان "قابل توجه و در حال رشد است.

این نشان می دهد که تا پنج میلیون کارگر در بریتانیا در سال جاری مسئله سلامت روان را تجربه خواهد کرد.
 


کد مطلب: 2227

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/2227/نارضایتی-شاغلان-بریتانیایی-دوک-کمبریج-تکاپو-انداخت

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com