۰
۱

دو داروی جدید ایدز شرکت Merck  به زودی وارد بازار می‌شود

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۱۳۴
دو داروی جدید ایدز شرکت Merck  به زودی وارد بازار می‌شود
 سالم خبر: برای بیماران مبتلا به ایدز  اسالم خبر: شرکت داروسازی Merck & Co Inc  اعلام کرد که اداره غذا و داروی امریکا (FDA) دو داروی مربوط به ویروس HIV این شرکت را دو ماه زودتر از موعود تایید کرد.
 
به گزارش سالم خبر از رویترز، Merck  اعلام کرد که این داروها برای درمان بزرگسالان به ویروس شایع HIV-1  که قبلا درمان ضد ریترو ویروسی را دریافت نکرده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.
 
داروی Delstrigo، یک قرص ترکیبی روزانه است که تحت تدابیر شدید بهداشتی ، برای درمان بیماری هپاتیت نوع B ، مورد تایید قرار گرفته است.
 
داروی دوم این شرکت با نام Pifeltro،  یک داروی خوراکی است که برای درمان افراد مبتلا به ویروس HIV ، باید همراه با سایر داروهای ضد رتروویروسی مورد استفاده قرار گیرد.
 
Merck  اعلام کرد هر یک از داروی های تایید شده در عرض یک ماه قابل فروش خواهند بود.
 
به گفته سازمان بهداشت جهانی،در حال حاضر بیش از 70 میلیون نفر مبتلا به ویروس HIV هستند و حدود 35 میلیون نفر پس از ابتلا به این ویروس ، جان خود را از دست داده اند.
 
در حال حاضر، هیچ درمانی برای جلوگیری از  HIV / ایدز با واکسن های فعلی وجود ندارد و این نوع دارو ها تنها به بیماران کمک می کند تا بیماری خود را کنترل کنند. با این حال، ثابت شده است که این ویروس اغلب در برابر داروهای تازه تولید شده مقاومت نشان می دهد که این چالش جدیدی برای جامعه ی پزشکی است.
 
شرکت های داروسازی Gilead Sciences و GlaxoSmithKline در بازار دارو های HIV / ایدز با فروش میلیارد ها دلار ، بر بازار این نوع داروها حکمفرمایی می کنند.
 
 
کد مطلب : ۲۱۳۴
نام شما

آدرس ايميل شما

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم باید تمام کشور ها تمام جهان دست بدست هم بدهد این نوع بیماری ایدز را هرچی سریعتر درمان قطعی براش پیدا کنن زیرا هر شخصی میتواند این ویروس به را به یگران تحمیل کنه ایران باید دست بکار بشه هرچی زودتر این بیماری درمان قطعی براش پیدا کنه چون اگه هر کشور این راه درمان پیدا کنه بهترین و پیشرف ترین کشور دنیا شناخته میشه و از نظر مالی میتواند ثروت بشه با فروش واکسن قطعی ایدز یا هر نوع بیماری