۰

غول های داروسازی با مشارکت هم واکسن های جدید آنفلوآنزا می سازند

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۰۰۵
غول های داروسازی با مشارکت هم واکسن های جدید آنفلوآنزا می سازند
سالم خبر: شرکت داروسازی Pfizer  با شرکت BioNTech آلمان برای تولید نسل جدید واکسن های آنفولانزا ، قرار دادی بالغ بر 425 میلیون دلار امضا کردند.

به گزارش سالم خبر از خبرگزاری رویترز،  شرکت BioNTech در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت 120 میلیون دلار بابت مبلغ پیش پرداخت به اضافه 305 میلیون دلار با توجه به دستاوردهای پیشرفت های خاص و همچنین حق امتیاز در فروش آتی دارو های تولید شده ، دریافت خواهد کرد.
 
شرکت داروسازی BioNTech که در در شهر مینسز آلمان مستقر است ، در زمینه ی messenger RNA (mRNA) که متشکل از مولکولهای درون سلولی است، فعالیت می کند که در این روش درمانی ، دستورالعمل سلولی انسان برای تولید پروتئین های درمانی برای افزایش سیستم ایمنی بدن برنامه ریزی می شود.
 
این حوزه باعث ایجاد همکاری شرکت های داروسازی  AstraZeneca، Eli Lilly  و Sanofi با شرکت های زیست فناوری شده است.
 
کاترین جانسن، سرپرست تحقیق و توسعه بخش واکسن  شرکت Pfizer می گوید که  واکسن mRNA یک رویکرد جدید برای کد گذاری پروتئین های موجود در بدن است که برای تولید واکسن های بالقوه آنفلوآنزا به طور سریع تر و با هزینه ی کمتر ، قابل ارائه خواهد بود.
 
شرکت Pfizer مسئولیت  آزمایش های مربوط بروی انسان را پس از آزمایش های بالینی شرکت BioNTech  بر عهده می گیرد .
 
پس از افزایش 270 میلیون دلاری سرمایه شرکت BioNTech   در اوایل سال جاری، این شرکت نیز در حال توسعه انواع دارو‌های خود برای درمان سرطان است که در آینده از آن رونمایی می کند.
 
شرکت BioNTech  قبلا، همکاری موفقیت آمیزی  با شرکای خود از جمله  Roche، Eli Lilly، Sanofi، Genmab و Bayer Animal Health، داشته است.
 
 
کد مطلب : ۲۰۰۵
نام شما

آدرس ايميل شما