۰

با مدیریت جزیره ای تهران آلودگی هوا کنترل نمی شود

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۵۷
با مدیریت جزیره ای تهران آلودگی هوا کنترل نمی شود
سالم خبر : عضو مجمع نمایندگان استان تهران اعلام کرد که با مدیریت جزیره ای تهران آلودگی هوا کنترل نمی شود.

علیرضا رحیمی با انتقاد از اینکه آلودگی هوای تهران نه تنها سلامت شهروندان تهرانی را در معرض خطر قرار داده بلکه فعالیت های جاری و روزمره مردم را نیز مختل و تحت الشعاع قرار داده است، به خانه ملت گفت: تعطیلی مدارس ابتدایی و راهنمایی، عدم خروج سالمندان از منزل و تاخیر در شروع به کار ادارات دولتی و بانک ها اختلالی جدی در روند زندگی روزمره شهروندان تهرانی ایجاد کرده است.

نماینده مردم تهران، با تاکید بر لزوم تلاش جمعی برای بهبود وضعیت هوای پایتخت، افزود: شهرداری، اداره محیط زیست و پلیس راهور برای انجام تکالیف قانونی خود در جهت مدیریت آلودگی هوای پایتخت تلاش می کنند اما متاسفانه این تلاش ها هماهنگ نبوده و بیشتر جزیره ای است.

وی بهبود وضعیت هوای پایتخت را نیازمند انسجام و همبستگی میان دستگاه های مسئول دانست و گفت: محوریت مدیریت واحد باید تعریف شود و همانطور که پنجره واحد خدماتی را مدنظر داریم پنجره واحد مدیریتی را نیز مد نظر قرار دارد تا یک داشبورد مدیریتی بتواند در مواقع عادی و بحران به صورت مستمر موضوع آب و هوا را مورد کنترل قرار داده و مدیریت کند.

عضو مجمع نمایندگان تهران، مهمترین راهکار و اقدام کاهش آلودگی هوای تهران را مدیریت واحد شهری دانست و ادامه داد: به طور قطع جلسات دستگاه ها برای تصمیم گیری برای آلودگی هوا برای  تقویت و به سرانجام رسیدن نیازمند مدیریت واحد و منسجم است.
 
کد مطلب : ۱۵۷
نام شما

آدرس ايميل شما