۰
با همکاری شرکت آسترازنکا با بیمارستان امام رضا (ع) تبریز:

اولین اورژانس تنفسی ایزوله در استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۰۷۷۴
اولین اورژانس تنفسی ایزوله در استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد
سالم‌خبر: اولین اورژانس تنفسی ایزوله در استان آذربایجان شرقی طی همکاری مشترک شرکت آسترازنکا با بیمارستان امام رضا(ع) تبریز راه‌اندازی شد.

 این همکاری به عنوان یک پروژه از طرف آسترازنکا و در راستای تعهد این شرکت به بیماران ، جهت تسهیل مدیریت بیماری های تنفسی در بخش های اورژانس، پیشنهاد شد. با شروع همه گیری کووید -19 در اوایل سال 2020 ، پزشکان فعال در امر درمان بیماران تنفسی، مشکلاتی را که بیماران تنفسی برای
دسترسی و مراجعه به بخشهای اورژانس تنفسی با آن روبه‌رو هستند، مطرح کرده بودند.

بیمارستان امام رضا (ع) یکی از مراکز اصلی درمانی بیماران کووید -19 است . طی این پروژه، در این بیمارستان، اتاقی که مخصوص مراقبت های تنفسی در بخش اورژانس اختصاص داده شده است ، بازسازی و تجهیز شد. این اتاق، فضایی ایزوله برای بیماران اورژانسی تنفسی خواهد بود تا از خدمات پزشکی استفاده کنند و درمان های مورد نیاز را بدون نگرانی در مورد خطرات
کوید-19 دریافت کنند.

در این فضا می‌توان به طور همزمان به دو بیمار خدمت رسانی انجام داد و فضای اتاق می تواند پس از هر بار استفاده با دستگاه تصفیه کننده هوا UV و ازن ضد عفونی شود.
 
در راستای تعهد شرکت آسترازنکا به بیمارمداری، اولین گام برای سهولت دسترسی بیماران تنفسی به درمان، در دوران سخت همه گیری COVID-19 برداشته شد.

آسترازنکا در پی این اقدام اعلام کرد: این اولین قدم ما در ایران است تا بتوانیم یکی از ارزش های
نهادینه شرکت آسترازنکا را که: "اولویت همیشه با بیماران است" ، به منصه ظهور برسانیم. بسیارخوشحال هستیم که همکارمناسبی را پیدا کردیم که معتقد به بیمارمداری است و توانستیم با همکاری با هم در جهت رفاه بیماران کار کنیم. ایده ی ما در تهیه اتاق‌های اورژانس ایزوله، مجهز به دستگاه نبولایزر، نقش اساسی در مراقبت های اورژانسی به ویژه در شرایطی از جمله حملات حاد آسم و سایر بیماریهای حاد تنفسی ایفا می کند.

این امر
نیازهای اورژانس پیش بیمارستانی و درون بیمارستانی را برآورده می کند. اورژانس های تنفسی نیاز به درمانهای سریع ، موثر، ایمن و آسان برای استفاده دارند. ما مشتاقانه منتظریم تا به بیماران تنفسی بیشتری در سراسر ایران ، که بازار بسیار مهمی برای AstraZeneca است ، کمک کنیم تا نگرانی های آنها در چنین شرایط سختی کاهش پیدا کند و اطمینان حاصل شود که بیماران از درمان مناسب بهره مند خواهند شد. (رامی اسکندر، مدیر آسترازنکا در کشورهای
خاور نزدیک و مغرب)
 
آسترازنکا (AstraZeneca)  یک شرکت دارویی بیولوژیکی جهانی است که بر کشف ، توسعه و تجاری سازی داروهای تجویزی در سرطان ، بیماریهای نادر و داروهای Biopharmaceutical ، از جمله در حوزه های درمانی قلب ، کلیه و متابولیسم ، تنفسی  و ایمونولوژی تمرکز دارد. این شرکت مستقر در کمبریج ،انگلستان ، در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و داروهای نوآورانه آن توسط میلیون ها بیمار در سراسر جهان استفاده می شود.
 
کد مطلب : ۱۰۷۷۴
نام شما

آدرس ايميل شما