۰

آمار واکسن های مصرفی تا ۳۰ شهریور اعلام شد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۱۰۶۰۰
آمار واکسن های مصرفی تا ۳۰ شهریور اعلام شد
سالم خبر: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار تفکیکی واکسیناسیون کرونا را تا پایان شهریورماه اعلام کرد که بر اساس آن تا کنون بیش از ۴۵ میلیون نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند

به گزارش سالم خبر، بنابر گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۴۵۸ هزار و ۸۶ دز واکسن اسپوتنیک در نوبت اول و ۳۶۸ هزار و ۷۶۹ دز در نوبت دوم تزریق شده است.

همچنین ۲۳ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۲۸۵ دز واکسن سینوفارم در نوبت اول و ۱۰ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۶۶۴ دز در نوبت دوم تزریق شده است.

بنابر گزارش وزارت بهداشت، میزان تزریق واکسن بهارات در نوبت اول ۵۹ هزار و ۳۸۹ دز و ۵۴ هزار و ۲۱۸ دز در نوبت دوم، واکسن آسترازنکا در نوبت اول ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۶۹۸ دز و ۱ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۴۶۴ دز در نوبت دوم و واکسن برکت در نوبت اول ۲ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۵۷ دز و ۱ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۳۶ دز در  نوبت دوم بوده است.

در مجموع، ۳۱ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۴۸۵ دز واکسن در نوبت اول و ۱۴ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۸۵۱ دز در  نوبت دوم تزریق شده است که در کل ۴۵ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۳۶ دز واکسن تاکنون در کشور به هموطنان تزریق شده است.
کد مطلب : ۱۰۶۰۰
برچسب ها
واکسیناسیون
نام شما

آدرس ايميل شما