۰

تکمیل واکسیناسیون سنین بالای ۶۰ سال تا پایان مرداد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۰۱۴۷
تکمیل واکسیناسیون سنین بالای ۶۰ سال تا پایان مرداد
سالم خبر: روز گذشته واکسیناسیون کشور از مرز ۴۰۰هزار گذشت و تا پایان مردادماه تمام افراد سنین بالای ۶۰ کشور واکسینه خواهند شد.

به گزارش سالم خبر، دکتر سعید نمکی در سی و هشتمین آیین پویش ره سلامت در خرم آباد لرستان ضمن تشکر از دست اندرکاران مدیریت کرونا در این استان، گفت: ایام سختی بر کشور گذشت و شاید بتوان گفت که ما و همکارانمان سخت ترین ایام مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد و قبل از انقلاب را در این ایام گذراندیم و شاید برای من و همکارانم جز افتخار این خدمتگزاری به مردم چیز دیگری نباشد؛ جز لبان تشنه، پای سوخته/ حاصل این ظهر تابستان نبود/ غیر داغ سینه و اندوه دل/ سهم ما از این عذابستان نبود. 

وی افزود: با لطف خدا و با عزت و همدلی و وفاقی که در دوران دفاع مقدس آموخته بودیم، چهار موج سهمگین کرونا که در اوج تحریمهای ظالمانه در زمانی که همه راه ها را بر ما بسته بودند و حتی برای انتقال کوچکترین محموله در فشار بودیم، علیرغم همه دروغهای بزرگی که می گفتند ایران را از تحریم دارو و تجهیزات پزشکی معاف کردیم و این تشت رسوایی با کلام آقای بایدن از بام آمریکا در چند هفته قبل افتاد و گفت که برای اولین بار ما دادن ماسک و واکسن و فرآورده ها را به ایران مجاز می دانیم، در این ایام سخت و کم بضاعتی اقتصادی در این روزهای بسیار پرتنش، این همدلی و وفاق ما و نیروهای مسلح و روحانیت معزز و مردم و نهادهای مردم و کمکهای مومنانه ما را از این چهار موج به گونه ای عبور داد که با افتخار می گوییم حتی یک بیمارمان پشت در بیمارستان نماند.

وزیر بهداشت ادامه داد: دیروز از وزیر بهداشت کشوری که در گرداب کروناست، نامه ای سر تا پا تقاضای کمک از ایران تحریم زده به دستم رسید. در دو زمینه کمک می خواستند؛ یک اینکه بگویید چه کردید که با گستردگی این اقلیم و حصر اقتصادی و سیاسی اینگونه کرونا را مدیریت کردید و دوم اینکه از آنچه شما در کشور دارید می سازید مثل ونتیلاتور و دارو و ... به ما کمک کنید.
کد مطلب : ۱۰۱۴۷
نام شما

آدرس ايميل شما