۱

درک سرطان لوزالمعده در چند اپیزود

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۱۰۹
سالم خبر : سرطان لوزالمعده سبب مرگ بسیاری از انسان‌ها شده‌ است، استیو جابز موسس شرکت اپل و پاتریک سوویزی بازیگر مشهور هالیوودی از جمله افراد به نامی هستند که سرطان لوزالمعده به آنان رحم نکرد و زمانی این بیماری در آنان تشخیص داده شد که به مرحله‌ی پیشرفته ای رسیده بود. سرطان لوزالمعده بطور خزنده و پنهان و بدون هیچ گونه علائم هشداردهنده و ردپایی در بدن گسترش می یابد.
 
کد مطلب : ۳۱۰۹
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
داروی درمان سرطان لوزالمعده برای زنان چیست؟چه کارهایی دراین این زمینه مفید است .؟آیا سرطان لوزالمعده قابل درمان است هزینه های دارو ودرمان وبیمارستان وعمل جراحی چقدرهزینه می برد ؟ آیا امیدی برای زنده ماندن چنین بیمارانی وجوددارد یا خیر؟اگر سرطان لوزالمعده صاحبش را نابود می کند چند سال طول می کشد ؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
سرطان لوزالمعده درمانی دارد تا چند سال صاحبش را از بین میبرد
Iran, Islamic Republic of
مادرم سرطان پانکراس داره میخوام درمان قطعی داره یا نه
Romania
باسلام مادرم سال ۹۴ از ناحیه پشت و شکم دچار درد شد و همچنین خارش پوست . پس از یکسال ازمایش که سرطان پانکراس و مجاری صفرا تشخیص داده شد و پس از درمان موقت اقای دکتر محسن علی اکبریان سال ۹۷ تو مشهد مادرم راعمل کرد و بسیار هم طول کشید . تمام مراحل شیمی درمانی و پرتو درمانی را هم رفت . ولی انگار فقط مرگ تمدید شد و بالاخره امسال در تاریخ ۸.۵.۱۴۰۰ فوت کرد . یه طوری شد که به فاصله یک هفته تمام اعضای بدن را درگیر کرد و در مدت سه روز حتی چهره هم عوض شد و متاسفانه فوت کردند . به امید سلامتی برای تمام مریضان . اگر سوالی در این زمینه داشتید ۰۹۱۵۵۶۲۴۱۰۱ . ما ۵ سال بصورت فشرده با نریضی مادرم جنگیدیم و متاسفانه این شد .